Çfarë ndodhi? Familja mbretërore sulmon gjigantin mediatik ‘BBC’

Familja mbretërore sulmon BBC për besueshmërisë ndaj “pretendimeve të tepërta dhe të pabaza” në një dokumentar që u transmetua të hënën mbrëma.

Episodi i parë i serialit me dy pjesë, The Princes and The Press, u fokusua në marrëdhënien midis Princit William dhe Princit Harry, i cili përfshinte sugjerime të burimeve mbretërore që informonin gazetarët në prapaskenë.

Në një deklaratë të dhënë për BBC-në dhe të treguar në fund të programit, Buckingham Palace, Clarence House dhe Kensington Palace thanë: “Një shtyp i lirë, i përgjegjshëm dhe i hapur është me rëndësi jetike për një demokraci të shëndetshme.

Megjithatë, shumë shpesh janë pretendime të tepërta dhe të pabaza nga burime të paidentifikuara që paraqiten si fakte dhe është zhgënjyese kur dikush, përfshirë BBC-në, u jep atyre besueshmëri.”

Nën akuzë, përfundoi mënyra në të cilën transmetimi i dha zë tezës, e cila doli nga një intervistë me gazetarin dhe shkrimtarin Omid Scobie, që e sheh Meghan dhe Harry-n në shënjestër të deklaratave të rreme për shpërthimet e tyre të supozuara kundër stafit mbretëror të publikuara në shtyp nga anëtarët e tjerë të shtëpisë mbretërore, me dyshimin mbi Princin William.

Gjithçka, luhet mbi luftën mediatike që ka nisur vitet e fundit mes dy fëmijëve të Karlos dhe Dianës.

Në episodin në qendër të polemikave, përmendet edhe një hetues privat, Gavin Burrows, të cilit i vjen keq që ka spiunuar Harry-n në të kaluarën në emër të tabloidit Sun.

 

më të fundit

MARKETING

- Advertisement -Newspaper WordPress Theme

më shumë

- Advertisement -Newspaper WordPress Theme