Pavarësisht se sa i ri duket si koncept, tashmë të gjithëve u është krijuar ndjesia sikur metaversi është kudo.
Riemërtimi i “Facebook”-ut në “Meta” dhe investimet e fundit në të, shkaktuan një valë të re interesi për metaversin. Këto informacione shihen në titujt e artikujve, lajmet e korporatave, memet, platformat e lojërave dhe mediat sociale. Rritja e kudogjendjes së fjalës po krijon një ndjenjë të afërt fundi të botës, sikur në çdo moment, jetët tona fizike do të përfshihen në pikselët e korporatave dhe ndërveprimet virtuale. Fortnite dhe Roblox gjithashtu kanë ngritur metaverse para goxha kohësh dhe tashmë vetë termi është në fakt disa dekada i vjetër.
Termi “metavers” ka kohë që i paraprin shumë teknologjive, të cilat në fakt mund ta bëjnë të mundur. Prapashtesa meta- do të thotë “prapa ose përtej” dhe mund të nënkuptojë gjithashtu “më gjithëpërfshirëse” dhe madje “transformuese” (si metamorfoza). Gjysma e dytë e fjalës, -verse, rrjedh nga fjala “univers” dhe përshkruan një sferë ose zonë specifike (si Tëitterverse) ose një botë imagjinare, si omegaverse, një zhanër letrar alternativ spekulativ i universit i njohur për organizoni personazhet në alfa, beta dhe omega. Në tërësi, fjala “metaverse” në përgjithësi i referohet një bote virtuale që shtrihet përtej, në krye ose është një zgjatim i botës fizike.
Fjala u krijua në një roman distopian fantastiko-shkencor të vitit 1992, të titulluar “Snoë Crash”, shkruar nga Neal Stephenson. Në libër, Metaversi është shuma e realiteteve virtuale dhe të shtuara të përqendruara në një “Rrugë” super të gjatë, nëpër të cilën njerëzit ecin si avatarë dhe mund të hyjnë duke përdorur syze dhe duke u futur në terminale. Përdoruesit e terminaleve publike paraqiten si avatarë të turbullt bardh e zi, ndërsa ata që paguajnë për terminale private paraqiten me ngjyra dhe detaje të plota. Që atëherë, fjala “metavers” është përdorur për të përshkruar të gjitha llojet e nismave të fokusuara në krijimin e një realiteti virtual më të përhershëm që rrjedh në jetën tonë fizike.
Njerëzit janë përpjekur të krijojnë botë virtuale gjithëpërfshirëse që në vitet 1960, një gjë e mundësuar nga përpjekjet për ndërtimin e botës si të industrisë së filmit ashtu edhe të videolojërave. Një nga shembujt më të cituar të metaversit është “Second Life”, një lojë kompjuterike realiste, ku luani përmes një avatari dhe mund të bëni pothuajse çdo gjë – si të ndërtosh një shtëpi ose të martohesh – u krijua në 2003. Dukej aq reale sa… nuk bëhet më reale se aq. Deri në vitin 2006, kishte mjaft entuziastë për metaversin sa për t’i mbledhur ata për një samit.
Ai samit krijoi Udhërrëfyesin e Metaversit, një projekt që çoi drejt përfundimit të metaverseve. Udhërrëfyesi i Metaversit e përkufizon metaversin si, “konvergjenca e realitetit fizik të përmirësuar virtualisht dhe një hapësirë virtuale këmbëngulëse.” Me fjalë të tjera, mund të duket si një botë e dytë e mbivendosur me atë që njohim nëpërmjet përdorimit të realitetit të shtuar, përveç një hapësire virtuale nga e cila mund të hyjmë dhe dalim, si videoloja në “Spy Kids 3”. Mendoni Filtrat e Snapchat-it ose atë veçori të Google që ju lejon të shihni modele 3D të kafshëve në përmasa reale. Udhërrëfyesi i Metaversit shpjegon se, “Metaversi nuk do të ishte tërësia e Internetit, por si Uebi, ai do të shihej nga shumë njerëz si pjesa më e rëndësishme.”
Bota ka parë shumë variante të metaversit gjatë viteve, por shumë nga fanatikët e sotëm të këmbëngulin që për herë të parë, ne kemi teknologjinë, protokollet dhe infrastrukturën për ta bërë atë real. Ata thonë se është hapi tjetër pas internetit në celular. Thonë se është e ardhmja! E ardhmja është e pashmangshme, ndaj duhet të jetë e mirë, apo jo?
Shumica e njerëzve që lartësojnë virtytet e metaversit dhe këmbëngulin se është hapi tjetër logjik, janë zëra të Silicone Valley, futuristë (John Smart i Metaverse Map) dhe të gjithë llojet e aktorëve me aksione financiare në realizimin e metaversit. . Mark Zuckerberg është padyshim një prej tyre, po kështu Mattheë Ball, një kapitalist sipërmarrës, dhe shkrimtar produktiv, i cili i ka dhënë botës një nga përkufizimet më të dobishme për metaversin dhe së shpejti do të botojë një libër mbi këtë temë.